Сторінки

вівторок, 26 квітня 2011 р.

Чи можна вивчати іноземну мову самостійно?

Мене неодноразово запитували, чи можна вивчати іноземну мову самостійно. Не хочу здаватись занадто категоричною. Дійсно є люди, які мають особливі здібності і унікальну пам'ять. Можливо, ви теж чули про людей, які вивчили мову, дивлячить телебачення. У нас на Закарпатті є багато "вундеркіндів", які таким чином вивчили словацьку. За це їм, звичайно, великий ріспект. Але для решти нас, смертних, хоча б на початкових етапах мовопізнання потрібен гід-путівник. Принаймні, це моя думка. Чому я так вважаю? По-перше, це фонетика! Це розумне слово на практиці означає "вимова". Жоден опис того, до чого повинен торкатись язик і яке положення повинне зайняти піднебіння, не замінить простого наочного прикладу. По-друге, це практика. Саме присутність іншої людини спонукає нас повторювати вголос щойно вивчені звуки чи слова, поєднувати їх у речення. І по-третє (Ви можете зі мною посперечатись), це дисципліна. Перед тим як візьметесь вивчати мову самотужки, задайте собі запитання і щиро дайте на нього відповідь - а чи зможу я змусити себе займатися регулярно за будь-яких обставин? Ну і взагалі - як на мене - в компанії веселіше. Тому приєднуйтесь!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контакти

Наша адреса: м. Ужгород, вул. Фединця, 47 (ТЦ Уж), 4-ий поверх

Тел.: 099 521 21 78